Palautukset ja vaihdot

Kaikki tarvittavat tiedot tuotteen lähettämiseksi takaisin

Jos haluat jostain syystä palauttaa tai vaihtaa sivustoltamme ostamasi tuotteen, mahdollistaa käytäntömme tämän täysin. Itse asiassa me tarjoamme palautus-/hyvitystakuun kaikille tilauksille. Koska arvostamme jokaista asiakastamme, on palautusjärjestelmämme suoraviivainen aikasi ja vaivasi säästämiseksi. Lucrin tarjoaa taatun toimituksen kaikille tilauksille (pois lukien kaiverruksella personoidut).

Palautus

Olet oikeutettu hyvitykseen 30 päivän kuluessa toimituspäivästä alkaen. Heti vastaanotettuamme tuotteesi, siirrymme hyvityksen (toimituskulut pois lukien) suorittamiseen 48 tunnin kuluessa luottokortillesi, PayPal-tilillesi tai pankkisiirrolla. Tuotteiden mukana tulee olla Lucrinin palautusasiakirja, jotta hyvitysprosessi pannaan alulle. (Katso alla olevat palautusohjeet.)

Ehdot

  • 1. Tuotteita, joissa on naarmuja tai muita vaurioita, ei hyväksytä.
  • 2. Monogrammilla tai muuten personoiduilla, ja poistoalennuksella ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta.
  • 3. Palautuksiin tulee sisältyä alkuperäinen Lucrin-paketointi.
  • 4. Kaikkiin palautuksiin ja vaihtoihin vaaditaan viivakoodillinen tuotteen palautuksen auktorisointi (RMA) -etiketti, joka luodaan palautusprosessin aikana.
  • 5. RMA-viivakoodi tulee kiinnittää toimituslaatikon ulkopuolelle. Ole hyvä ja varmista, että viivakoodi on LUETTAVISSA, eikä sitä peitä muut merkinnät tai pakkausteippi.
  • 6. Toimituskuluja, välityspalkkioita, tulliveroja ja GST/HST-veroja ei hyvitetä.
  • 7. LUCRIN ei ole vastuussa toimituksen aikana vahingoittuneista tai kadonneista tuotteista.
  • 8. Voi kestää jopa 7-14 arkipäivää vastaanottamisen jälkeen, että hyvitys näkyy luottokortillas.
  • i
Vaihto

Muutitko mieltäsi, etkö pidä tuotteen väristä tai haluat vaihtaa sen jostain muusta syystä? LUCRIN antaa sinun vaihtaa tuotteesi toiseen luettelotuotteeseen 30 päivää toimituspäivän jälkeen. Kun saamme palautetun tuotteen takaisin, lähetämme sinulle uuden. (Katso alla olevat palautusohjeet.)

Palautusohjeet
1. Tee palautus
Palauta tai vaihda tuote(/tuotteita) Aloita palautus
2. Palautuksen vahvistaminen
Asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä 48 tunnin kuluessa vahvistaakseen palautuksesi.
3. Tulosta tuotteen palautuksen auktorisointi (RMA) -etiketti

Saat RMA-etiketin sähköpostitse. Sinun tulee tulostaa se, ja kiinnittää palautuspakettiisi.

Etiketti sisältää kaksi tärkeää tietoa:

  • i. Osoite, johon pakettisi toimitetaan
  • ii. RMA-viivakoodi, joka sisältää tietoja palautuksestasi
4. Palauta paketti
Sinun tulee kiinnittää RMA-etiketti palautuspakettisi ulkopinnalle (toimituslaatikko, kirjekuori, jne…). Sekä osoitteen että viivakoodin tulee näkyä selvästi. Suosittelemme käyttämään kirkasta pakkausteippiä tämän tekemiseksi.

Hyvityksen ollessa aiheellinen, suoritamme sen 48 tunnin kuluessa, kunhan ensin vastaanotamme palautuspakettisi tiloihimme.